alkoholpaj.

Så paj, så paj.

Vi har festat på stråket i flera dar. Har vart skitskoj.
Igår va ja helt kaputt, men det slutade med en fylla ändå till slut.
Men IDAG. Idag orkar ja bara inte.
Orkar knappt lyfta på ögonlocken.
Känner mig helt paj i hela kroppen. 


Skulle ju åkt hem igår va det tänkt från början, men nääe.. icke.
Idag va ja verkligen på g. Packade väskan och bytte om för att gå till bussen,  å sen vidare till tåget hem.
Men!
Det bidde inte så...

Orkar inte.
Nästa hemfärdsplan är imorgon med 6-tåget.
Förmodligen kommer ja inte orka upp då..
Så jag kommer sikta in mig på halv 4-tåget...

Såå... ni ser väl förmodligen mig härja runt här på stråket imorrnkväll oxå då..


Skickade ett sms till jobbet idag å skrev att ja ville ha längre semester....
Får se hur det blir med det.
Vore ju riktigt jäla underbart och välbehövligt.

Vågar inte gå in å kolla hur mycke/lite pengar ja har kvar.
Usch!
Första dagarna gick det åt minst 1000 spänn. Å sen har det ju vart helt galet resten av veckan.
Huuga.

Snart kommer rejne å mikee med kebabtallrik.
Mums.


Hej.


Kommentarer
Postat av: GISSA VEM? =)

STANNA!

:)

2008-07-30 @ 01:13:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback