Curly hoe


Tuesday.
Still halt fast lite better.

Stora varudagen idag... på jobbet.
Jag får alltid äran att ta emot varorna, och släpa in dom.
Idag va det mycke mycke...tungt tungt.
Tycker dom ja ser stark ut? Det är inte muskler, dä ä fett!!!
For fakk sake.

yeah yeah... ja släpade ut uteserveringen, sen in me varorna, trots min handikappade fot å mina extrakilon, men inte klagade ja för dä int.
jo, det gjorde ja...lite.... en del...ganska mycke.....  men ändå.

happ happ... nå annat ni vill veta mina kära 6-8 st unika besökare per dag...?
Det är en hårt trafikerad blogg, jag vet. Jag ska försöka svara så gott jag kan på alla era kommentarer ändå (Renée). 
ok?

Idag hade ja fett me cash på mitt konto ett tag...  fast en stor del av dom va inte mina... och sen betalade ja räkningar... så nu ä ja bara halvrik. Halvrik betyder att jag inte behöver låna pengar till räkningarna. Å Att det kanske tillåmä blir litegrann kvar.




Curly Sue har blivit sönderspelad på mina senaste fester å efterfester.
Moa e Curly Mo.... å jag e Curly Hoe. 
Klockrent.
Clockclean.


Sluta jiddra nu, ja.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback