Dont try this at home

Vissa tycker om att tortera sig själva.
Jag brukar gilla att småtortera mig med elektriska flugdödare, stearindroppar, "snälla" örfilar å sånt... 
Vaxat bikinilinjen har ja inte testat förrns idag.
Nja.. det va väl sådär. Det va bara kladdigt å gjorde fan jävla skitont. Fast det är väl det som är meningen.

Tips!
Försök inte vaxa mer än så.... däromkring.

Det finns ju nån slags laserbehandling man kan göra för att få bort allt hår därnere för gott, men är det verkligen klokt?
När man ä 60+ å börjar torka till så kanske man måste ha lite skydd därnere lixom...? Inte vet ja?
Men fyfan va äckligt!!! va fan skriver ja??? Nu fick ja upp hemska osmakliga bilder i mitt huvud. *raderar*

Ja vill inte bli en gammal fet kärring...*snyft* 
Fast ja vill ju inte dö heller...! 
Det gäller väl bara att "smida" nu, medans "järnet är varmt". För sen när man blir gammal blir ens enda nöjen hemmets journal och boule.....lixom.... ? Alla jämnåriga "killar" är skrynkliga och impotenta...... men man kanske inte bryr sig om sånt då...

Vad pågår nu i min halvstörda hjärna egentligen?
Ja tror precis ja fick min 60-årskris.  Jag har redan haft min 30- och 40-årskris. 
50 hoppade ja väl över....
usch... klimakteriet å grejer. Man blir som en gammal ödla som ingen bryr sig om. Kroppen börjar sjunga på sin sista vers. Börjar räkna neråt... man krymper å torkar som en gammal frukt.....sen dör man. Eller gör man?? 


Nog om det tack.


Ja ska inte dra upp vad jag tänkte på när ja skurade golvet idag. 
Jo det ska ja...
Det gäller att hitta rätt teknik när man skurar. Inte bara köra fram å tebax slarvigt i blindo och bara tänka på att bli klar. Man måste mjukt med bestämt hitta en följsam rörelse som funkar över golvet, och göra det ordentligt, utan att stressa.
Precis som.....som...när man... dansar foxtrot?!

...Nästa ämne.

Jag går som en handikappad anka.
Har onda skavsår på båda hälsenorna, och min "sprickfot" gör ännu ondare idag.
Det kändes hyfsat okej imorse, fast ja haltade lite. Sen va ja ute å rökte på jobbet, en kund kom. Jag skyndade mig in och tog ett litet skutt över golvet. "AAAAAAAAAAAAAAJJJJJJJJJ"!!!! Ja ville bara skrika. Smärta!!!! Pain!!!!!
Så nu mår den inge bra alls!

Hur ska det gå på lördag när ja vill ha klackskor?

Dä går nog icke alls.


Den här bloggen borde inte publiceras. Men eftersom det inte är nån som läser så trycker ja "spara & publicera" ändå. 


Solong fakkers.

















Kommentarer
Postat av: Mika

Heej! Det var så härligt att få läsa din blogg!

Orka bli gamal..vill inte buhuuu!=( helt hängade pattar och rutten ..aa där nere haah! Vaxa kmr jag aldrig göra där nere...AuuuU! det gjorde säkert bajsont! Brukar vaxa bena bara..inget mer tack:P

Sov gott nu=) Jo det finns folk som läser=)

Kramis

Postat av: Mika

Neeej inte radera! Fan, det är ju bra att du får ut allt och skriva ner! Så skriv på så kmr jag komentera massor säkert , thih!=)

åååh tack! Kramis

2008-07-03 @ 23:38:03
URL: http://miikylja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback