Me does norrland

Här sitter ja i Östersund, Torvalla, på ballen i solen, röker å dricker kaffe.

Kom hit igår. Med flygplan!!
Kan inte fatta att jag vart tusentals meter upp i luften.....!!
Nippe skjutsade mig till Arlanda. 
Åt på max och lugnade nerverna med en guinnes innan ja hoppade på planet.

Trångare än en buss.
Fullt me folk.
jag= asnervös.
Starten va creepy.
Landingen sådär.

fort gick det iaf.

Sen kom Rejne å Zandra å hämtade mig på flygplatsen. *Tackar*
Tur det, för ja va på väg till flygbussen utan min väska....

åkte till systemet, köpte styrkedroppar.
Åkte hem å lagade kycklinggryta.
Sen satt ja Rejne å Mikee å spelade spel å smådrack hela kvällen.

Jag fick en "egen" lägenhet att sova i oxå. Lyx.
Ja å snorkatten kollade på film å somnade.

Imorrn ska vi på bodaborg å leka.
Sen ska vi äta zebra å bisonoxe (?) på... på... va det nu hette. En typ 50-tals resturang.
Man sitter i bilar å äter. COOLT.

Thats it for now.

Hejsvej.






Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en fin kväll :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback