Me go Norrland

På måndag bär det av till Östersund!! Till mina kära Reine å Mikee!

Norrland here I come!!
Ja har alltid velat åka uppåt, men har aldrig kommit längre än dalarna.
FLYGA ska ja göra oxå. SJÄLV.
För FÖRSTA gången lixom.
ee..ee...eeeh... *svälj*

Sitta i en tub med vingar, full med främmande människor, flera tusen meter UPP I LUFTEN.... nykter ?

Me no airplaneperson... i think.


Va har hänt idag då?

Jäjk å Charlotte hälsade på
Soffan blev utslängd
Har jobbat kväll
Jagade ett parasoll på stan 
Såg en nonchalant igelkotte
Kollar på Jumper
Ska kolla på No country for old men.

Tjingeling då.


PS. Om ja vore en Jumper så kunde ja Tänka mig upp till norrland. Flygfritt å gratis. Ds.








Kommentarer
Postat av: Renée

Härligt att du bolkat! Wii! Hmm, jag hoppas att du fick en bekräftelse på sms eller mail med ett nr/kod typ. Den knappar du in på arlanda och får din biljett. När du bokade kunde du välja om du ville bekräfta med kort eller nåt annat. Om du betalade med kortet och tog det som referens så tror jag inte du behöver en ko/nummer utan stoppar in kortet i maskinen där du ska hämta biljetterna ur. Låter det snurrigt? Det är faktiskt enkelt... Ring om du vill förstå mig bättre. Puss and see you soon


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback