tillbaka till verkligheten.


Hemma igen. 
SNYFT!

Har iallafall haft bautaskoj i 10 härliga dagar! Thats for sure.

Missade avslutningen på stråket. 
MEN, hade ja pallat hade ja stannat.
Sista natten kändes det som ja va på avgiftning eller nåt?!
Svettades, snurrig, hostade, hade spasmer i kroppen, pratade i sömnen å väckte mig själv, drömde konstigt, vaknade hela tiden... mm.
Tog morgonflyget hem igår. 
Åt frulle i himlen!! 
en himmelsk frukost...kan man säga....
Ja fick sitta själv på en rad, närmast fönstret. Nice!

(Va inte riktigt nöjd med att ja åkte hem igår. Ångrade mig på flygbussen, ännu mer på flyget. Hela dagen hemma hade ja lust att börja tjura som en arg 3-åring!?)

Nippe hämtade mig på arlanda.
Sov i bilen hem, somnade hemma, somnade hos nippe å per, somnade hos jäjk... 
Var ja än satte mig ner somnade ja.
Tänkte gå till jojje på ölkväll, men blev bara mer å mer paj.
Åkte hem å sov istället.

Inatt vaknade ja flera ggr å visste inte vart ja var.
Trodde ja va kvar i östersund. 
Flera ggr va ja tvungen å kolla vem fan som låg brevid mej, vilket rum låg ja i, varför sov ja så lättklädd!?
Småpanik... sen när ja kom på att ja va hemma tänkte ja " När och hur å varför kom ja hem?? tog ja med mina saker ens??

jadu.. idag känner ja mig dock lite mer landad.

Båda mina toaletter e trasiga. Tjohoo! 
Dom kommer å lagar i morgon. I hope..
Handfatet lagade jag idag iallafall. Det har vart trasigt i flera veckor.
Nippe sa att det va sprucket å inte gick att fixa utan nån jäla plastgrej.
Meen, ja behövde bara 10 min, sen vad det helt!
Tss...Karlar...


Internet va oxå paj när ja kom hem. Försökte fixa på alla möliga vis, men nej.
Så hittade ja ett litet kuvert på köksbordet idag bland all post. Från inkasso!
Min betalda kabelräkning va tydligen inte betald.
Ringde och ordnade upp det där iallafall. Räkningen va visst betald, och dom slog igång mitt internet igen.


Fick semestern förlängd en vecka oxå !!!!!
*Hoppar å studsar*

men då kunde ja kämpat mig kvar lite längre i Ö-sund ju. Frustrerande!


jajja..  everything happens for a reason?!
Ekonomiskt sett va det nog bäst att fara hem.
Har bränt ca 5000 på 10 dar.
500 om dagen?
Yeah!

But I dont really care.


Tjop.







Kommentarer
Postat av: http://kaptenklanning.blogg.se

kika in vår blogg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback