TreTTio

Det här är mitt 243:dje inlägg.
Det måste firas!

Njet.

Igår va det nippes 30-års fest.
Började i Hed. Fotboll, släkt mot vänner och nippe va domare. Regnet ööööööste ner.
Sen fest i IOGT. Bjöds på mat. Alkoholen flödade. Till slut stod man där med micken i handen å sköng de vackraste karaoketoner.... goosh.
Ha inte karaokemaskiner i närheten av mig när ja ä full!!
Som tur va så stod ja väl inte själv å sjöng iallafall.

Efterfest hos FS. Somnade där.
Imorse kollade vi på The mist och Fantastic 4 å käkade pizza å grejer.
Sen knatade ja barfota och halt hem till P&L. Såna jävla skavsår ja fick igår. Det gick inte att ignorera till slut.
Men det va skönt att gå i klackskor med min sprickfot. Faktiskt. Gjorde mindre ont.

Idag har ja sooooovit och sooovit. Vid halv 7 tänkte ja att det är nog fan dags å gå upp.

Vi e kvar i Kolsva. Nippe e å städar i IOGT.
Ja vill hem till min skabblägenhet.

Imorrn ere måndag. USch å fy å blä.

På tisdag ska ja till sthlm.
Ojj, ja kanske ska ta ledigt från jobbet!?
Säkert populärt, när ja va ledig igår oxå.

jaja.
Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback