CLock issues and hot dogs


Jag har ju världens töntblogg. Jag vill inte ha en gul med små blommor på. Jag hatar gult.

Det är gult i alla rum utom Ett i lägenheten som ja ska flytta till. Hur kul blir dä då?
Gult är inte kult.

Jag är lite förbryllad över hur ja ska göra med klockan inatt?! Ska ja ställa om den innan ja lägger mig? Men tänk om telefonen oxå gör det automatiskt då.... då blir det dubbelfel. Jag ska ju öppna imorgon...
Inatt drömde jag att jag skulle öppna, men jag försov mig och vaknade kl 1. Å vi öppnar 11.
Panikdröm. Det va jättejobbigt... å nu känner jag att det nog kommer bli så imorgon?!
Dear... ja törs ju knappt somna.


Det va fan skoj på jobbet idag. Hela dagen.
Jag va på bra fixarhumör..... !? 

Va med kalle å bilbo på "Kukåtta" för en stund sen. Jag bröt mot mina dietregler å åt 2 tredjedelar Fransk het hund. Bilbo fick resten. Han blev svart av lera av promenaden, så jag va tvungen å bada honom när ja kom hem.
Nu ligger han mätt, nyschamponerad och utslagen på mina fötter.

Jaha.. vad ska ja skriva mer för intressant?
Jag är trött. Jag borde sova.

Men hur ska ja göra me klockan??






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback