fredag

Snoret rinner, himlen ä blå... tung med snö och massa grå moln på..

Det gick ju sisådär att jobba idag.
Jobbade ändå till 4.

Mäkta bra gjort då.
Hade väl kanske inte så mycke till val, men..


Ja ä säker på att ja hade nåt intressant å skriva här egentligen... men det försvann.. så nu blir det bara massa jidder.

Jag kan ju passa på å beklaga mig över min onda axel när ja ändå håller på...
Ja... jag veeet. Det är för jävligt. 
Ja kan inte lyfta å röra den som ja vill..
det är ju förskräckligt.

ja ska färga håret idag tror ja. 
 its amazing!!
vikken grej..

Men den stora viktiga fråga är; Kommer ja kunna färga håret med En hand?

Den spännande fortsättningen kommer i nåt senare inlägg...


Håret blev väl som förut fast gulorange i hårbotten.

Det här kan va en av dom tråkigaste fredagarna på länge faktiskt...
Jag sitter i mörkret å lyssnar på musik å försöker sjunga med i låtarna mellan snor- och hostattacker.
I miss Reine! ;(
Vi skulle kickat igång den här kvällen ordentligt. Mitt kylskåp är fullt med alkohol, och datorn är laddad med melodifestivallåtar.... bland annat Suzzie Tapper med "Det finns vrak"...
Vi skulle stått på stolarna å sjungt "break free"... Eller så skulle vi lekt ordlekar... eller diskuterat obegripliga frågor... eller suttit å flamsat å fnittrat hysteriskt... 
Jag har tröttnat på deras hemflytt nu. Nu får den va klar. KoM TeBaaaX!!! 
All I need is Rain, för en lyckad kväll.

hmm...
Ja borde ha så mycket menlöst att berätta för henne vid det här laget. 
Nu har dom varit borta så länge lixom..

*Snyft*




Kommentarer
Postat av: Rain

Ah, shit vad nice.
Vi, om nån, kan ju ha kuuul! :)
Halleluljamomentsen rockade ju FETAST! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback