Gröt och inställda planer


Gröt har jag ätit nu.

Ja har börjat banta. 
Jag sa ju att ja skulle det..

Jag far Aldrig med osanning......(?)

Nutrilett, grönsaker, frukt, riskakor och gröt ska jag leva på ett tag.
YeAh!


Jag väntar på klagomål. Jag hade glömt att damma tv:n igår...
De var mycket som jag Hade dammat. Men det räknas ju inte.

Om jag var en apa så kunde jag klättra runt på väggarna och uppe på hyllorna å damma hela dagarna. 
Men jeg er inge apa.
Och man kan inte hinna med Alla ställen....
Och jag är inte särskilt pedantisk (alla som vart i min lägenhet nickar instämmande) så en del saker tänker jag inte ens på. Det ser så naturligt ut i mina ögon...
Städa själv!!
Eller anställ en städerska? Jag har jobbat som städerska förut, men det sög, så jag slutade.
Ja, så är det...

Det är så irritersamt.

Jag står värmer upp för tillfället. När startskottet skjuts drar jag fortare än kvickt.
Swiiiiiiiischh!!!


Idag ska ja ner å titta på min lägenhet igen. 
Den e fin den.

Imorrn ska jag jobba, och hela helgen, och nästa vecka , och nästa helg.
Det är ju självklart att jag kan jobba då. Så jag behöver ju inte ens bli tillfrågad. Ta för givet bara.
Moas 25 års fest kan ja ju gå på nåt annat år(!?!) Och Renée, Mikee å Dalle som kommer ner typ nästa vecka från norrland, dom kan jag ju träffa vilken dag som helst. Ställ in allt bara. No problems. Mina planer är totalt oviktiga.
Jag ska kunna jobba i tid och otid... jag får inte ens bli sjuk.
Thats so lovely.

nä nu ska ja sluta innan jag retar upp mig själv alldeles.
Peace Out!


Kommentarer
Postat av: rajen

men det är bara du som kan säga ifrån. ingen annan kommer att göra d åt dig.. puss

2008-03-27 @ 18:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback