Knark och seriemördare

WOW!! Jag hann med å tvätta en maskin idag!
Grattis till mig!
Sen är det uppbokat heeeela fredagen. Ja fattar inte!? Det brukar va hyfsat tomt på fredagar. Det är då Jag ska tvätta, hela dagen lång. Grannarna kan väl hitta på nåt roligare en fredagkväll?! Tycker ja!

Happ... jo ja kom på att natten till igår va jag helt weird i skallen. Kunde inte sova...snurrig,  svävade mellan dröm å verklighet.... va helt väck..... why?? Joo, för jag drack 2 koppar te innan ja la mig. 
Det där jävla teet alltså! Nåt fel äre?!
NÅn har knarkat sönder mitt te! Så äre bara!

Nu är det våra bästa år å här sitter jag å inte kollar.
Det lär jag ändra på. 
Nu vet alla vem seriemördaren (Salem stalker) är. ÄNTLIGEN!! Efter fleeeera månader och ett tiotal mördade personer senare...

DA KILLAH ; DR MARLENA EVANS
image84


Jaja... so what if I´m a tönt?
Huuhh??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback