Larver och snor

Jobbat ett par timmar idag.

Blir bara förkyldare å förkyldare.
Asså... ja hoppas ja inte är såhär på jobbet imorrn.... jag kan knappt stå upprätt.
Snoret forsar... ögonen rinner... näsan är KNALLröd...


Jag och Jojje gick på stan idag en sväng. Sen åt vi på Intermezzo. 
Jag köpte hårfärg och röda mygglarver.......
hårfärgen till mig och larverna till Prinsen. Tänkte han ville ha nå annat, för han har spottat ut maten ja gett honom ett par dar. Köpte en annan burk med mat oxå, med kulor iställe för flingor.... då blire inte lika snabbt skitigt i vattnet om firren vägrar äta, eller spyr upp det.
NU ä vattnet ändå skitigt....  det flyter runt larver...  hoppas han äter upp dom snart...

Nä fan... jag skulle verkligen behöva va hemma imorron. Detta funkar inte. 
Vad hjälper akut mot förkylning? sprit? ja tack.

Ja har ju fan sprit i kylen. Ska gå å ta mig en slurp.
Gokväll.



Kommentarer
Postat av: Natalie

Tugga på en rå liten bit vitlöksklyfta, andas in några sekunder så är du frisk dagen efter! :) lovar att det funkar, testat det själv


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback