LyXhusEt


Idag har jag varit hos Jäjk å Charlotte hela dagen. I deras nya HUS!!
Åååå det är så fint!!!! STORT, lyxigt, mysigt, häftigt, praktiskt, fint.
Jag skulle kunna bo där ja.

Stort fint ljust kök, stoor fin matsal  som ser herrgårdsaktig ut, massa rum, värsta coola tvrummet med höööögt snedtak, takfönster å utsikt över sjön, stort fint vardagsrum med öppen spis, dubbelgarage, 3 toaletter och ett badrum, bastu, med mera med mera med mera.

Vi lagade potatisgratäng å fläskfilé, som vi åt i deras värstingherrgårdsmatsalsrum.

Jaa...


Imorrn ska jag jobba kväll...
Jag å Moa ska tydligen inte jobba ihop längre. Men igår lät det annorlunda...
Förstår inte riktigt.
Vi hade stora godis-sorterar-planer att utföra den här veckan ju...

Jaa...

Får väl fråga imorrn hur dom har tänkt.



Har man någonsin nåt att säga till om?
I don´t know.

Nu ska ja väl sova då.
Int mye annat å gö.






Kommentarer
Postat av: Renée

Hej skrutt.
How you doin?
Gåre bra på jobbet?
Har du fixat ledigt?
Vi ska köra/åka skooooter :) (:
Saknar dig. Kram

2008-03-17 @ 22:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback