Pokervinst och Träkuk.


Ligger å dricker te lirar poker och tittar på the condemned.
Bra film.
Den är inte klok.

Jag vann 800 spänn på poker igår.
YeAh

Jag kom tvåa i en rebuy turnering. Kostade 2? att gå med och så gjorde ja en add-on på 2?.

Duktigt va?!



Å idag har ja spelat bort kanske hälften av dom.... ähum.
Men jag tänkte rätta till det nu... i den här turneringen.


Idag va jag å tittade på min nya lägenhet.
Den e grym den!!
För den har dimmer i köket!! 
YeAh! 
Lite tråkigt är dock att det är typ gula tapeter i var och varannat rum. Dålig fantasi...?
Men den e så frääsch å fin... 
Me likes a lot.
Jag vill flytta nu!


Jobbat kväll idag oxå.
Det va lite roligare än igår iaf. Fixade topplistan... å det tog lite tid...å är ganska skoj
Sen kollade ja på en film. "The dead girl."
Den va bra... men kanske lite skum å kanske lite seg...

Nu e condemned slut. Cool film. Jack va en riktig son of a hårding!?


NU ska ja kolla på Mr Woodcock. 
På svenska ; Herr TräKuk..


Jo ja ska tillägga att jag va en aning hyper och förvirrad inatt. (natten till idag.)
Ja va jättetrött efter jobbet hela kvällen... satt å lirade min turnering... sen efter den kollade vi på 1408. Ja va jättetrööött.... men efter den filmen kunde ja faen inte sova. Jag va helt hyper... svävade mellan sömn och vakenhet...  å visste inte va som va verklighet eller dröm. 
Somnade lite till slut... vaknade 5, somnade lite, vaknade 6, somnade lite, vaknade 7...osv.
helt förstörd.
undra om det va filmens fel... för den va ju helt crazy den oxå...

Ja, så va det iallafall... å nu åkte ja på en bad beat å tiltade litegrann....
Inte bra såhär nära pengarna.
det ordnar sig nog.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback