Sicko

Vikken natt...

Ja somnade nångång..seent.... vaknade en gång i halvtimmen typ...
Bilbo har suttit å smågnällt då å då... tänkte att han vill väl säkert ut... men ja mådde så jäkla dåligt så jag kunde faen inte ta mig upp. 
Nu kvart över 5 gjorde ja det ändå...  han ville ut å äta fimpar.........
så nu har han fått mat oxå å ja har gjort te till mig....
mIn hals gör ont, min kropp gör ont....  det värker i armar, axlar å rygg.... ja måste hosta, men det gör för ont...

ja vill ju inte va sjuk idag på påskafton...

Igårkväll/natt va jag på många olika humör...  som man kan läsa senast så lyssnade ja på musik, hamnade i en nostalgitripp å blev deppig och patetisk. MEN, sen ryckte ja upp mig lite (på dalles begäran)... å blev på bra humör. Jag garvade så jag fick hostattacker åt Conan O brien.... å sen somnade ja av utmattning....?!

image85

Undra hur många timmar ja spenderat i sängen det senaste dygnet.
Har väl legat här sen ja kom hem från jobbet...i  stort sett...  förutom när ja färgade håret å sådär.

Jag fick order om att komma ner på jobbet igår. Det va VIKTIGT! 
Jag tänkte " jahaa, vad har ja nu gjort för fel då." Gick ner och väntade på min utskällning...  då hivar han upp en flaska vin istället. Inlindad i presentsnören å grejer. WIhooO! Det hade ja inte väntat mig alls. Tackar!

Nu ska ja kolla på ELias, den lilla räddningsbåten.....  eller sova vidare kanske vore nåt.....?!

Glad Påsk!

GLÄH PÅE!!! (danska)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback