Spjiiing föj liiivet kotten!!!!!!!!

Jaaaa, jag skaaaa banta!! 
SEN!


Finns inte en igelkottejävel på hela internet som vill bli tatuerad på min fot.
Haru nån på lager??

Uuuusch vikken seg dag jag haft idag.
Ja har typ ba suttit å kollat på film, löst korsord, blivit smygfilmad, druckit kaffe, jobbat lite... o så.

As usual.


Idag ska ja komma 1:a i min lyckoturnering.

Ja å Moa skrapade en femmanlott idag. Jag va helt säker på att vi skulle vinna storkovan, men fan heller.


Näähäädå.

Man måste tydligen anstränga sig på nåt sätt för att få pengar här i livet.

Fan va kaffesugen ja blev nu då.

Vad göra? Dricka te är bättre...
Fast jag tror någon har gömt gräs eller nå annat knark i min teburk.... för mitt annars så lugnande te har gjort mig helt hyper dom senaste nätterna har ja märkt...
KNAS.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback