SupaDupa-Helg


Trött är jag....
men ja har gått med i en turnering som börjar om 10 min. Kunde ju inte låta bli. Det är natt, inte så många med, och folk ä trötta och kanske kör ut sig fort. (förmodligen är jag en av dom.)

Har kollat på Heartbreak kid eller va den hette.
Nu kollar ja på den där austronatfilmen me Billy Bob.
Många filmer me honom har ja sett den senaste veckan....
Nördskolan, Mr woodcock, den här....

I fredags firade vi Mikees 25 års dag. Dä va riktigt skoj! 
Vi drack igår oxå. Jag låg bakis å sooooov till typ halv 7 på kvällen. Då tog ja en snabbdusch, kastade ner mitt smink i väskan, grabbade tag i min vinflarra å "sprang" ner till grillen som stängde kl 7, precis när ja kom. Men snäll gubbe som han är så lagade han mat åt mig iallafall. Ja traskade upp till Rejne å Mikee, kollade på melodifestivalen, i vanlig ordning.
NORDMAN SLOG UT CAROLA!! Om nån nu hade missat det...
TJOhOoO.... Nordman is the man.

Ja blev klappkanonfull samtidigt som ja va bakfull.... å det blev ju en skön mix till slut. Vi hade jätteroligt och ja va asseg i huvet. Garv garv garv.

Vi hann med ett misslyckat krogförsök oxå.
Gick väl hem mellan 4 och 5 nångång. Sov, sov och sov fram till klockan 3 idag. Då tvingade ja mig motsträvigt upp, tog en välbehövlig dusch och gick till jobbet, utsvulten och uttorkad och helt seg i huvet.
Nippe kom in med en matlåda åt mig. Tackar! 
Sen blev ja lite normalare. Kokade lite kaffe sen och tittade på en annan del av köping.

ja... å nu sitter ja här å segar.

På tisdag flyttar R & M. 
Tunga mörka Sorgmoln över Köping.. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback