Trött e ja

Usch å fy å fan va trött ja är på allt idag.
Bara går runt å muttrar å svär och känner mig förbannat bitter.

y1p27Gq_UDpGizLjkiPWalrwd07PiNvXUL0gkQotwhwacqv8KdoprjDQNpr1-achtJwQjwtzx7BCsg.jpg

Jag är trött på den här stökiga jävla lägenheten
Jag är trött på all jävla tvätt
Jag är trött på att det aldrig finns en jävla tvätt-tid när jag har tid å tvätta
Jag är trött på att jag inte ens får tvätta EFTER tvätt-tiderna, för då äre nån jävel där ändå
Jag är trött på den här jävla skitdatorn som muppar ur hela jävla tiden
Jag är trött på att inte ha nån jävla tvdosa
Jag är trött på alla dåliga jävla skitfilmer
Jag är trött på att spela poker
Jag är trött på att sova så jävla kasst på nätterna
Jag är trött på att va fet
Jag är trött på att plocka saker ifrån bilbo
Jag är trött på att ha nagellack på halva naglarna
Jag är trött på att telefonen inte funkar längre
Jag är trött på det här blöta jävla vädret
Jag är trött på alla räkningar
Jag är trött på att inte ha Renée i närheten
Jag är trött på att ligga här å tycka synd om mig själv

Sådärja.

 

 y1p27Gq_UDpGiyKRMfMbmIP32C9Nf1EiVk5MQC0eU3c7QMen7wgW6QQ3gOCM9Ae_epNBuvRfbXSDr4.jpgy1p27Gq_UDpGizqyDVhA5jPLjzwtmRX4fGrOYmBz7aiO2qmznQiQH9_bwwDc975zABCYu6_Hp0LfgY.jpg

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback