Jag är inte full.


Lördag.
Har jobbat kväll.
Det sög rätt fint i alkoholtarmen när jag gick hem från jobbet.
Cruising, bilar och folk överallt. Brum brum, avgaser å sommar i luften.
Klockan va 22:30, och man kunde gå i kortärmat.
Ja kände för å sitta på en trottoarkant å dricka öl hela natten. Ahhh!
Men... jag ska ju jobba imorgon förmiddag ja... så här sitter ja i en annan del av köping å kollar på hockey i stället.
Väntar på att Nippe ska komma med makedonkmat...
Jag som nyss hade satt mig ner med ett äpple å en kiwi å skulle va lite nyttig..
så ringde han å kom med det skamförslaget.
Jag kan inte tacka nej till mcdonalds.
Inte när jag är hungrig.
Nej.

I torsdags var vi å hälsade på Jäjk å Charlotte. Sen åkte vi till Mbo och kollade på hockey, åt sill och potatis å drack ett par öl i solen. När vi åkte hem höll nippe på å somna x antal gånger. (Han körde.)
Det va lite... spännande!?

I går, fredag vet ja inte va ja gjorde....  ja kanske typ storstädade(?).. å så va vi hurtiga å gick ullvibackar runt...åå så tänkte vi åka till Mbo å dricka öl å grilla, men så blev det inte till slut. Lika bra va väl det.


Back to Sverige - Ryssland, 0 - 1

bye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback