KUL glass Nej.

happ...

Då va man ett par dar över 23.
5 år sen jag var 18.
Tiden går fort... när man...... öh.... inte vet ja.

Födelsedagen firades i vågrät position i soffa och säng. Förutom en snabb sväng till Rölö å tillbaks.

Ja har inte haft nå kalajs.
Men på fredag tror ja väl ja slår till med nåt.

Grisfredagen...

Jag ska strax till JOBBET!
ja vet... ja sa lixom upp mig häromdagen.
Sen blev ja ditringd å diskuterade lite hit å dit.
Jag kom fram till att jag ska jobba den här veckan iaf... så ja får lite mer majlön.
Men juni.... naah, vette fan.
Nu har jag typ fått tillbaka mina 20 dagar igen å så.... men ja vet inte.
Känns som ja är SÅ klar där.
Vi får se..

Nu ska jag dit å rulla fula, kladdiga kulglassar.
JAg har rullat 2 kulglassar i hela mitt liv.
Katastrof blev dom.
Jag fick tillåmä 10 kr i tröstdricks för glass nr 2.
Dä ä illa.
Men men.. hoppas dom smakar!

Klä på mig kanske jag borde då.

Ok, hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback