Kungen & Knektarna

Kungen och Knektarna.
Dom bor i mitt akvarium nu.
En blå deprimerad(?) kampfisk och 8 neontetror.
Dom e jättesöta.
Jag hoppas jag inte matar ihjäl dom. Tetrorna äter allt... Kungen får nada.
Dom ska få mygglarver idag. Vi måste fira att jag är ledig imorron...?!


Ikväll har ja jobbat me Moa.

Appropå jobb så började det bli dags att skaffa ett nytt för längesen..
Men det är ju ingen ny tanke direkt.


jahaa.. hade jag inge mer (o)intressant å skriva?!


Idag tänkte ja att ja nog ville åka till Afrika....!


Nu kollar jag på "Järnets änglar".  Sen ja ska ja kolla på en film me ett konstigt namn som ja inte kan stava till.
Ska ta å googla lite på dalmatiner oxå. Jag blev lite förundrad idag när ja träffade en sån. 
Varför har dom prickar? Är det pigmentfläckar? Varför får dom fler och fler hela tiden? 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback