Nu e det inte klippt

hmm.. imorse vaknade ja av att min frisör ringde och frågade vart jag var nånstans...
Jag hade ju ställt klockan !? Men jag har inget minne av att det ringt...
Duktig jag är.

Jag tänkte ju att kbabgubbarna skulle komma på morgonen å väcka mig oxå... men dom kom senare.
Så int blev ja klippt idag int.

På fredag gör jag ett nytt försök då...


Takida - Curly Sue = GULD.

Jag hörde den på radio nån kväll... å då va det kört. 
Den är hur skön som helst. Hans röst e så fiin å texten så bra.
Speciellt bra ären i slutet när han tar i...  *suck*

OneRepublics stop and stare är bra oxå.

Både Takida och One republic förknippar jag med Rajjjen å Majkii.
Speciellt Takida då såklart...

Eller i stort sett ALL musik förknippar jag nog med dom...?!
Iallafall all musik jag har på datorn...
hmm..

Snart kommer dom ner å hälsar på mäj!! *skuttar omkring av lycka*



*skuttar till spegeln och sminkar mig*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback