Rent hus och hockey

Spännande hockeymatch... 1-1 i semifinalen mot kanada.

Idag är det friday.
Va å klippte mig i morse...
Sen åkte ja till kolsva å städade köket hos nippe å päär.
Rent hus.
Dä bidde det.
Tog några timmar.

Ska ta resten nån annan dag.
Det är kul å städa hos andra.
Inte sin egen lägenhet... tyvärr.

Ja diskade sönder ett glas å skar mig i handen. 3 halvstora fina skärsår.
Duktigt.

Jaa.. sen gick ja hem till pia å lasse och åt mat å kollade på tv.

Min dator är kaputt. Den måste lämnas in på lagning imorgon.
Jävla skitdator, jag gjorde ju inget galet...direkt.
Nippes är oxå trasig. Den har vart på lagning i 10 dar nu.

Teknikens underbara värld.

Back to da hockey.
hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback