Rent hus.


Jason Mraz - I´m yours
Mycket trevlig låt.


Annars då?
jag sitter å väntar å väntar. Först på Målle som ska komma å hämta mig vid 6.
Vi ska ta en repa på biginn å sådär.
Sen kommer mina kära norrlänningar ikväll nångång! WOhOooOo!!!
Å så glider ett sthlm:s tåg in på stationen vid 9 med Rickardo on it. Kanske ä rejne å mikee på samma tåg? Dom kommer från sthlm dom me.

Idag har jag ÄGT tvättstugan.
Det brukar alltid va fullbokat dygnet runt, men idag har den varit MIN från morgon till kväll.
Å jag har tvättat å tvättat å tvättat... ojojoj. Sen klockan tio har alla maskiner gått varma därnere.
Nu är jag snart klar...
Jag har städat som en galning hela dagen oxå. Ända från att jag vaknade tills nu.


Ahh.. ja har lust å knäppa en kall på ballen.
Men nu e sola inte kvar där.

Jajja...
Peace Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback