Sequre(?) my clothes, please.


Nu har sequritas nyss varit här, på min begäran.
Jag råkade låsa in mina kläder i tvättstugan nämligen, så ja va tvungen att rädda dom.
Gick ner några minuter i 22 för att hinna... men nej...  några sekunder över måste klockan blivit. Å tvättstugan var låst för natten. Kul !
Morgontiden hade nån annan bokat. Jag tänker då inte sitta där 7 imorronbitti och vänta på att nån kanske kommer å öppnar. Det är ju bara den som har tiden som kan få upp dörren..

Jahaa.. annars då?

Jag jobbade 3 timmar idag.
sen har jag väl fixat lite, lagat mat, sen mest suttit å spelat poker å druckit kaffe.
Hade spelat ner mig rejält. Men idag har ja kört cashgame, och fått tillbaka allt, plus lite till.
bra det.

Ja vill inte jobba på lördag.
Det förstör massa, när man jobbar mitt i helgen sådär...

äh.. ja har väl inget bättre för mig.... men ja vill ju dricka öl....

man hinner inte riktigt slappna av å känna att man är ledig nångång. 
När ja väl får va ledig 2 dar i rad känns det som värsta långsemestern. 

Idag har jag använt orden jävla kuk och fitta i var tredje mening tror jag.
Arg har jag vart. 
Varför jag tog ut min ilska på det manliga och kvinnliga könsorganet vet ja inte.
Det va inte dom ja va arg på egentligen...
Ja va arg på dammsugare, spikar, väggar, tupperware och andra saker som krånglade...

Nippe låter inte så jävla munter han heller där han sitter framför dataskärmen. Man hör tillåmä på hans musklick att han är irriterad. 
Härlig stämning här.

Mer poker och kaffe nu då.. med så ska det låta i bakgrunden.





Kommentarer
Postat av: Världens bästa Rajjen :D

vi har fortfarande snö här.. :( can you belive it..?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback