Solong suckers

I just quit my job today.

Yep!
I´m done.

Det var droppen.

Som alla som läser här ibland redan vet, så har jag velat säga upp mig länge.
Men jag tänkte att jag kanske behövdes över semestern...så ja tänkte väl vänta...för å inte sätta dom på pottan.
Men Nejdå. Icke behövdes ja tydligen!
Dom slet  mina junitimmar ifrån mig, gav bort dom till nån annan, utan att förvarna eller diskutera det minsta.
Utan att ens berätta för mig. Jag gick bara in i datorn och såg att nästa månad hade mina timmar flyttats ett snäpp åt höger, till A:s kolumn. Som inte ens fick jobba alls förut. Jag själv skulle bara jobba 3 dagar i juni !!!!!!!

trodde dom på fullaste allvar, att jag skulle gå med på att jobba 3 dagar, istället för 25 ?
Bara sådär...? Dom vet ju att jag har det knapert nu. Jag sitter med lägenhet och djur och hela köret.
Den lönen är en fis i rymden.
Nu är inte detta A:s fel såklart. Jag hade ändå tänkt säga upp mig så småningom och ge mina timmar åt henne eller Moa. Men inte nu. Jag ville va säker på att dom klarade sommaren först. För jag har nåt som kallas MEDKÄNSLA, och SYMPATI.
Synd att DOM inte har det...

Sen höjde dom till 9 dagar i juni... wow.
Då kan dom fan ge bort dom dagarna oxå. Dom hjälper inte mig ett dugg.
Detta får man, efter typ 2 års trogen tjänst.
Ville dom byta ut mig så kan dom för fan säga det i tid så man hinner ordna det för sig. Söka nytt jobb, säga upp lägenheten... mm.
Där ser man tydligt vilken respekt man får

Tack och Hej, Nästa Tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback