Kålsva baj najt

I´m sitting here in Khoulswaa.
Är i huset med Bilbo å Wilma.
Åkte hit efter jobbet med ett stort berg tvätt..
Tvättberg.
TRE maskiner är allt jag hunnit med sen klockan 5.  Nu e hon snart 23.
Den där maskinen tar 1 timme och 45 minuter på sig att tvätta ett 60 graders lass.
Reeeeaally slow.
Nu hänger det ute på tork å ja sitter å tar dä lugnt efter att knatat runt i Khooulswaa ett tag.
En promenad med wilma åt ena hållet, å en promenad me bilbo åt andra.
Det är lönlöst att försöka gå med båda samtidigt. Jag har försökt både 1 och 2 och 10 ggr.
Det slutar med att jag blir inlindad i deras koppel eller trampar i hundskit.
Ja, faktiskt!
Skulle plocka upp efter Wilma en gång men dom drog å bråkade med mig så jag tappade bort skiten. "Nähä, då skiter jag i den då", sa jag å skuttade vidare. Efter en stund kände jag den ljuva doften och såg att bajset färdades på min sko.
HAHAHA!

hmm... vikket skitsnack.

nu då?

Jag fick ledigt imorron iallafall!
Tjohoooo!!  Då hinner ja fixa å dona tills Rajjen, Majkii å Rickardo kommer.
Dä ska bli KUL å träffa dom igen!!

Appropå KUL så gick det lite bättre med kulglassen idag. Jag tror att jag börjar bli en mästare på det där..........

Hundarna gapar och är hysteriska.
Snart borde Jäjken dyka upp ju.
Ska jag kuka nytt kaffe? Neeee, ho får dricka kallt.

Nu äre klarskrivt.
Herrå.



Den här gamla klassikern hittade ja i kölsvadatorn. Roooaarr.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback