Glöggkatastrof


Som jag fixade, köpte och donade för mitt lilla glöggkalas.
Sen blev jag helt off och avslagen när det väl var dags.
Åt så man sprack, drack glögg tills man blev helt spyfärdig. Men full blev jag icke.
Satt vid köksbordet med pannan i bordet. Kände mig mer och mer bakis.
Sen bytte jag till öl, blev smålurig efter bra många timmar.
Jag, jojje å jäjk drog ut efter 12 nångång.
Lönehelg, väääärldens längsta kö till hantis.
Gick till Etage. Där var det totaaaalt värdelöst.
Pinade i mig nästan en hel öl.
Tog taxi hem.
Sov.

Trevligt hade vi ju.
Men det var inget drag. No!

Idag mår jag fint. Känner inte av nån baksmälla alls.
Vaknade pigg halv 12. Knappt törstig.
Najs.


Får se om ja ska jobba imorgon då.
Var ju "sista" dagen igår. Det var vad jag fick veta i torsdags.
Men nu verkar det som dom vill att jag ska fortsätta, fast kanske 2-3 dar i veckan!?
Å dä känns ju lite halvtorftigt. 

Men ja vet inte.... I no nothing. As usual.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback