Pain

Oh maan...  I´ve got some reaal pain in my foot.
Det var en plågsam promenad hem från jobbet ikväll. 
Den var lika plågsam igår, men ändå tog jag samma skor idag igen.
För det är dom enda som inte är snorhala. Jag vill inte halka omkull lixom. Hellre plågas jag...

ja jävlar...

Bilbo har snopp-problems. Jag vet hur det kommer sluta. 
En lampskärm på huvudet och en antibiotikakur.
Han har nämligen haft det förr.
 I know the symptoms you know...

Stackare. 

Bilbo with lamp.




Idag äter jag geisha. Emot mina nya regler, och fast jag inte ens är sugen. Kanske ska lägga ner...

Okej. Hej.





Kommentarer
Postat av: Rajen

HAha, lilla Bilbo =D Sätt han på bordet och säg åt han att stanna så har ju ju en alldeles lysande (haha) lampa!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback