Depressing friday

The cat pissed on the floor yesterday. Efter en veckas rumsrenhet.
Men det va nog bara tillfällig sinnesförvirring. Det tror ja....

Ja... nu irrar hon runt här å letar kanske efter ett nytt najs place to pee on...?

Världens trökfredag äre idag. Jag har inte ens kommit ur morgonrocken. Allt blir så trist när man vet att man ska jobba imorrn....  varenda jäkla lördag, same shit.
Imorrn efter jobbet tänker jag nog iallafall sikta in mig på att bli full....vore för jäla skönt. Å så slipper ja sitta här å tröka en dag till. Ja känner hur det suger lite i alkoholtarmen. Tills dess ska jag fylla mitt tomrum med chips, choklad, Glamour (tv-serien) och allmänt spelmissbrukande.


Wiiieee, Luzifer äter uppe på diskbänken. Från dom andra katternas mat. Framsteg!!


Thats my friday. How is yours?


Tillägg. 
Luzifer hittade ett ställe att pissa på idag oxå. PÅ min nya halvlästa glamourtidning och fredagsbärsingen som ja inte heller läst klart. Kul katt. Jag börjar tro att det inte finns nåt hopp?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback