godmorgon

Det var ingen vacker syn jag såg i spegeln i morse.
Jag blev faktiskt riktigt chockad över hur man kan va så jävla ful!!
Skulle gärna vara lite naturligt snygg som en del är.
Eller åtminstone inte behöva se ut som en skräcködla när ja vaknar... 

Vackert väder var det iallafall. 
Solen skiner och det ligger knaprig snö på marken.
Tänkte ta en liten långpromenad, men det tänkte inte Bilbo.


Jag har blivit invaderad av finnar.
Kanske en anledning till att jag skrämde mig själv i spegeln i morse.
Det är speciellt en finne som försöker utmärka sig extra mycket.
Den sitter på hakan.
Eller hakan sitter på finnen kanske man kan säga.

Nu vann jag 150 spänn!
Caatchjiiiiiing!!!

Den här gången ska jag TA UT pengarna istället för att spela bort dom.
(ska bara vinna liiiite till först......hmm.)

Jobba ikväll då.
Känner mig verkligen inte i form för det.


Får man julpynta nu?












Kommentarer
Postat av: Din Renée =D

1. Du är inte ful.

2. Javisst kan vi leka jul!

3. Första advent får du pynta.

4. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback