Sunday


Jaha... har det nyss vart helg alltså?!
Vad har jag gjort för roligt då? Nada! Det mest wild´n crazy var väl att jag hängde upp julgardiner idag... 
Wicked !

Upp å jobba imorrn igen då. Lagom pigg av den tanken. Men man får väl slå på autopiloten å bara gört antar ja...

Jag är lite bitter känner jag. Vill inte vara det.
Finns det ingen bitterknapp man bara kan trycka på så det försvinner?
Jo, fast det är väl ingen knapp... det är mer som en stark dryck.... som man blir yr av..... eller en geisha kanske kunde lindra?!


Jajja.




Imorrn kommer kanske Rejne! *hoppas* 
Men om hon inte gör det så hoppas ja att dom kommer den 25 iallafall. 
Jag lääääängtar ju såå!! :)





Annars plockar jag ut min kredit och sätter fart mot Arlanda snart. :)


Nu blev jag lite mindre bitter faktiskt. "Roliga tankar" heter medicinen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback