Sömnproblem


Varför sover jag så dåligt på nätterna? Vaknar av allt och inget. Katterna och hunden har ju iochförsig många tassar med i spelet. Vaknade en gång i natt av att Bilbo grät förtvivlat och kastade iväg en mobiltelefon genom rummet....  den förstod jag inte riktigt. Hade han fastnat med skägget i den på nåt vis ? I dont know. Å så vaknade jag av en mardröm, å tyckte allt var allmänt obehagligt. Sen typ 10 ggr till av andra anledningar. Men hela morgonen sov jag som en drottning iallafall. Jag drömde massa trevligt. Det var mörkt å svalt och regnade ute. Katterna å Bilbo låg bredvid å ville inte heller gå upp. Förrän kl 12. Då ville Billyboy ut å skita.... i spöregnet.

Så... nu vet ni det...



Jag borde verkligen verkligen verkligen städa...
Men ja orkar verkligen verkligen verkligen inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback