Work work

Jag skulle öppna imorron, å sen skulle ja inte det, men sen kanske jag ska det ändå... 
Det får jag veta imorronbitti.

Det spelar väl egentligen ingen roll.
Jag kom fram till idag att jag har världens softaste jobb. 
Jag får jobba själv, och behöver ju inte anstränga ihjäl mig precis.
Ibland är det mycket och göra, men det är ju oftast kul saker.
(förutom när man ska ringa förseningar å sånt.)
Jag får gott kaffe serverat av Café Latte.
Arbetstiderna kan ju vara lite hursomhelst å ändras närsomhelst.
Men samtidigt kan ju jag ändra lite själv oxå.

Nu på sistone har jag blivit riktigt motiverad !
Tycker det går bra nu. Kanske för man sluppit massa småtjat å onödiga anmärkningar.
Sånt suger musten ur en. 

Så mycket idéer jag har...
Borde köpt det där stället själv.



Men nu e ja uppsagd, och ska bli kock ?!
eller inte...?!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback