Kärringinlägg

Nu börjar mitt favoritprogram; Halv 8 hos mig. Går mån-tors.
4 främlingar ska bjuda varann på middag hemma hos sig, å sen sätter dom betyg på varann.... å dä ä nya personer varje vecka. Låter lagom kul tycker ni, But I LIKE it. Ok!?

Låg vaken länge inatt å berättade om senaste "halv 8" avsnittet för nippe. Å så återberättade jag Obamas första tal som president..... ( nej jag är inte 60 år.)

Hans tal gav mig faktiskt gåshud och nästan en liten tår i ögat. Mäktigt!  
Låter lagom nördigt tycker ni... But I LIKE Obama. Ok!?



Imorgon ska jag få tillökning i familjen. Jag ska rädda en katt. MIN Katt. Som jag fick i 15-års present. Den fick bo kvar när jag flyttade till lägenhet för hon e ju ingen innekatt. Nu är hon totalt utmobbad av hennes katt"kompisar", och totalt ICKE-rumsren, därav allmänt oönskad av Alla. Så imorrn får hon flytta till mig ändå! Här är hon önskad. Hoppas Scarlet å Lowis är SNällA. Å Bilbo oxå, framför allt!  Luzifer heter hon. Det tyckte jag verkade som ett bra namn på en honkatt för 8 år sen....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback