-0 kg


Nu har det gått en vecka på min vikt-tappar-tävling (Där jag är den enda deltagaren.)
Har gått ner 0 kilo. Möjligtvis några gram? Tråkigt. Nånting borde väl hända när man vart så duktig som jag?!
Jag kanske helt enkelt inte Kan gå ner i vikt..?! Eller så gör jag helt fel... eller för lite.
Eller så är det naivt å tro att man ska se nån förändring på 7 dar...? Synd att jag inte har nåt tålamod då.
Nu gömmer jag vågen, å väger mig inte igen förrän den 15 november.
Egentligen borde det ju inte handla så jävla mycket om vikten... ja borde leva såhär jämt Bara för att det är nyttigt, och hälsosamt. Man borde tänka långsiktigt...  men det är ju drygt.

Blaha blaha blaha...  

Snart ska jag gå å jobba.
JIHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback