Choklad å alkohol

Fridaynight med Dr Phil, Idol och jävla massa choklad...

Skulle bara gå till nibble å köpa hårfärg. MEN... nån elak sadistisk jävel hade ställt upp ett ställ med choklad precis vid ingången. 4 st för 20 kr. Center, plopp, polly...  va skulle ja göra?? Gå förbi?? Skulle en sprutnarkoman tacka nej till en nästintill gratis sil...? 
Nää, just det!!


Ja börjar spåra ur lite. Måste get back on track. Men ja har ingen lust.


Party imååra då. 
Väldigt sugen på rödvinet som står på hallgolvet å väntar på mig...
Give it to me! 

Jag tror jag ska vara vuxen och dricka ett glas ikväll. Bara Ett glas lixom...  sen stopp.
Bad inköparen nippe om en skruvkork, just bara ifall ja skulle vilja klunka i mig lite ikväll.
Jag kan absolut ingenting om vin.... eller alkohol överhuvudtaget. Jag vet bara att jag ska ha öl eller vin, flaska, tetra eller burk. Skruvkork or not skruvkork? 

Waddävvah!



 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback