Måndag och partyångest

Vecka 2.
Nu är det nog dags för lite upptrappning.
Kylen å skafferiet är påfyllt med nyttiga grejer. 
Gick upp halv 8 idag å gjorde en Kabbeskogs-runda. Det var inte alls lika jobbigt å springa som sist. Helt otroligt.
yeah yeah.


Då ska man snart iväg å jobba igen då...
Baara måndag idag. Men tanken på att jag är ledig Heela helgen sen gör det hela lite lättare. Fre, lör, sön.
Men jag har ångest över helgen redan nu. För jag vet att jag ska parta. Å jag vet hur Ur Form ja blir efteråt. Jag vill inte hälla i mig masssssa öl å massa kalorier å förstöra en veckas slit....
Jag har inte rökt ett bloss på 2-3 veckor heller... hur ska dä bli då? Jag kommer bli röksugen, men ja vill inte röka. USCH.
Jajja... skitsamma. Slappna av.

Öl å vin ä ju nyttigt i lagom mängd. Öl ä bra för håret, å vin för hjärtat... 
Eller nåt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback