Life is good

Åkte upp till M-bo igår. Jag hade hurtiga planer på svampplockning, hajk mm. Men nej, jag höll mig mest inne framför tv:n och Mac:n (som jag inte kunde lämna hemma.) Idag gjorde jag dock ett svagt försök att kolla efter svamp, men jag tordes inte gå in i skogen, för det var så mörkt och tätt bland träden. Kunde lixom stå en hel rad med älgar därinne å vänta. 

Åkte hem idag vid 21-22 tiden.

Hem till en löpande katt som jamar och jamar och jamar och jamar och jamar och jamar och jamar. Steriliserad är hon... men löper ändå. Wiie!
Hem till 8 paket tandborstar som jag fick i brevlådan igår. jag prenumererar på tandborstar och får 3 nya var tredje månad. Men igår fick jag 18 st och en räkning på 450:- som skulle vart betald för några dagar sen. Ingen svarar på mail eller telefon när man ringer. Wiie!
Hem till stök å bök och exploderande bomber. Vaknade häromnatten av världens smäll. Som en tryckvåg mot fönsterrutan. Trodde det var krig. 
Vad vare för nåt?

Nu ska ja sova.

Godnatt.

Förresten, nån som vill köpa en tandborste eller sju?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback