inlägg på jiddish

Ånej, jag har kokat för svagt kaffe!!!!

Har jobbat idag...  jobbade igår... ska jobba ända fram till torsdag oxå.
Hur kul blir dä då?

Det regnar ute.

Hur fan kunde kaffet bli svagt?? Ja siktade ju stenhårt på starkt...

Eller... det kanske är starkt... ja vet inte... jag har inga känslor i tungan?!
inga känslor..  haha.
öhh...

Jag äter choklad fast jag inte får. I "bröllopsform" så äter dom choklad för att dom inte får ligga.
Jag får ligga om ja vill. Men ja vill hellre äta choklá... 
Man kan äta choklad för att man är deprimerad oxå. Å för att man inte har nå liv. 
Man kan Inte äta choklad bara för att man är sugen. Det måste finnas en annan orsak.
Oavsett vilken orsak man har så blir man alltid tjock av den.

jidder jidder jidder.




Kommentarer
Postat av: Renée

Tja! Ja, jag hade kul. Full vart jag =)

Och du var bara hemma? =(



Hur länge blir du kvar på Rixvideo?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback