Mobila problem

Det bidde ingen magsjuka, salmonella, kräksjuka eller matförgiftning...
Tack för den!

Nu har jag äntligen fått tummen ur, och ringt comviq om min trasiga Xpress Music.
Det va bara å skicka in den på lagning. Tjo å Tjim. Klar om en vecka. Varför har jag inte gjort det tidigare?? Jag har haft en stenålderstelefon i flera månader istället. Tills den fick nå muppryck. Då bytte jag "upp" mig till min jäääättegamla Nokia med totalkasst batteri. Den gav upp häromkvällen. Jag la bara telefonjäveln på sängbordet så spärrade den sig!?! Ba what? Nu ä ja tebax till stenåldersfånen igen. And I hate it. Den har inte ens Polyfoniska ringsignaler!! Därför är det dags nu.... att laga min kära Nokia.
Fan va skönt det ska bli med stor färgskärm, riktiga ringsignaler, smilegubbar, kamera, blåtand, MED MERA.

Mina mobiler....

Nokia "Xpress Music"                   Nokia "shitphone"             Sony Ericsson "Stoneage, 2003"
                                              



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback