Tjat tjat

Höstlov och bio är en rätt kaotisk kombination om man jobbar i en godisaffär.
Häcken full hade ja idag. Eller händerna fulla... kanske låter bättre. You know what I mean...

Imorrn dåå... då blire upp med tuppen och ut i skogen tamefan. Struntar i om ja e paj. Får ångest över all choklad som jag går å smyger i mig på dagarna. Om ingen ser mig äta chokladen så blir ja kanske inte tjock av den....? daah...

Det är ju rätt hårt att ha godis runt sig hela dagarna när man absolut inte FÅR äta av det. Man vill ju alltid ha det man inte kan få, right? Det bästa sättet att bli kvitt en frestelse är att falla för den...    Det är så jag ser på saken, tyvärr.

Mycket tjat om choklad. Här sätter jag punkt för det  -->  .




Förresten, apropå godissug å grejer... jag peelade kroppen med Socker idag!! 
För ja hade ingen peelkräm.
Eller var det för att jag va sockersugen?
hmm.. 

Förresten apropå apropå, hur fan stavas apropå? Det blir inget felstavningsstreck under när man skriver med ett P. Men det ser ju helt cp ut. Appropå ser bättre ut... 
hmmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback