Filmhat

Hulk sög. Inte riktigt min typ av film precis. Eftersom jag inte är en 10 årig pojke. Men ja vet inte... jag kollade bara med ett halvt öga (!?) Städade akvariet istället.
Men vill ni se en riktigt, töntig, jobbig, förutsägbar, irriterande film med två jobbiga skådespelare så titta på "What happens in Vegas." Jag visste att den skulle va jobbig, men inte såhär... 
En annan dålig film är "Min brors flickvän"...  när ja ändå håller på å trashtalkar. Och 27 dresses va oxå i samma klass...
Förresten så tål jag nog inte en enda "romantisk komedi" längre. Det är nog bäst om det Bara är romantiskt, eller Bara komedi. Och jag H a t a r "garderob/provhytt-scener". Vet ni vad jag menar? Den klassiska jävla drygscenen som finns i varannan film (Speciellt i romantiska komedier.) När någon käckt provar kläder, och "tokiga" outfits inför en liten glad publik som applåderar, tjoar och gör grimaser. Finns till exempel i sex and the city, Meet Bill, 27 dresses.... Med Mera. *spyr litegrann*

    

Så, nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback