Äntligen måndag......?!


Värsta söndagsångestnatten jag haft.
Brukar inte ha det, men nu ska jag lixom jobba efter att ha varit ledig en heel vecka.

Som "tur" är så ska jag bara jobba 3 dagar den här veckan. Hmm... 
Då kunde jag väl lika gärna ha skrivit in mig på arbetsförmedlingen förra måndagen å slutat helt å hållet...som jag hade tänkt först...?

Jajja... skitsamma.

Partade i lördags. Vi började här. Jag å Jäjk lagade mat och åt. Malin, Jojje, Fredrik och Per joinade. Sen bidde det hårdrockskväll på hantis. Det finns nog snart att skåda på en mingelsida nära dig...  
Jag snodde Moas identitet. Det tyckte jag va en skitskoj idé just då. Today, It makes no sense...?!

Jahapp... nu ska jag förbereda mig för en kväll på jobbet.

Solong.





Kommentarer
Postat av: Renée

Hej grodan!

Hade ni roligt i lördags dååå?

Missade att du ringde, damn!

Kan du inte komma upp nåt snart..?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback