Fakking LidL

Va ja har kämpat å bendlat idag.

Gick upp på stan å lämnade filmer i morse.
Sen va jag på LidL å handlade. FyFan vikket h-vete det va.
Jag köpte en säck kattsand bland annat som jag fan knappt fick hem. Tung Som ett as.
Påsarna gick sönder å ja fick stanna å byta grepp varannat steg typ.
Typ 10 meter från porten tänkte jag seriös skita i den där jävla säcken. (inte bokstavligen men jag tänkte lämna den där ute.) 
Men.. ja släpade väl in den ändå.
När jag kom in upptäckte jag att den FANNS ett handtag på den!
ÅåååÅh!!! Frustration. Va lätt det hade gått om jag fattat det!

ja.. Sen har jag städat, skurat, tvättat å grejat.

Ikväll kommer jojje. 
Ska baka kladdkaka å bju på.


Jaha, ner i tvättstugan igen då.
Bye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback