Jobb(igt).


Imorse vaknade  jag av väckarklockan IFALL jag skulle jobba fm. Inget svar på mobilen än..
Ja skickade sms till båda. Inga leveransrapporter, inga svar. Ringde till mobiler och hemtelefoner. Till slut fick ja vet att jag skulle öppna. Jahapp. Då vart det lite småstressigt.

Nu har jag fixat ledigt till nästa helg när  Rejne, Mikee å Dalle ev kommer ner. 
*hopp*  *skutt* *kullerbytta*

Först va det omöjligt å få ledigt då tydligen. Men efter lite tjat så gick det bra ändå sen...

Å så fick jag en glad överraskning. Jag fick va ledig den här helgen oxå!! Trots att ja erbjöd mig att jobba lördagen.
Jahoooo tänkte jag!! Första helgen på länge! NICE!
Men!
Sen innan jag gick hem blev det bestämt att jag va tvungen å jobba både fredagkväll och lördag!!!
whyyyyy?? *snyft*

Då har jag tre jobb(iga)dagar framför mig då... istället för en.

Imorrn börjar jag 17:30 iaf. 
Eller nää.... det är nog bäst att inte hoppas på nåt...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback