Paj som i trasig.


Obotligt trött.
Ont i huvet.
Känner mig krasslig lite här å där.
Nada ork.

Va riktigt drygt å jobba igårkväll å idag.
Jag va som i dvala emellanåt...!?
Whats wrong?

Idag kändes det som ja skulle svimma ett tag....  men ja kanske bara höll på å somna?
I dont know.



Har typ fått förlängt en månad.......... jahapp.
Men ja vill nog inte. Tänkte ja kanske kunde jobba en vecka till, sen får det va tror ja... om man kan göra så? 
Ja vill ju lixom skicka in mina papper, få reda på om jag får nå a-kassa å bostadsbidrag å grejer, söka andra jobb, kolla upp lite utbildningar, och ta en intensivkurs på körskolan.... nu nu nu!
Ja vill det Nu. Har ju gått å planerat och riktat in mig på det.
En hel månad till...? neeeeej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback