Här vare nyktert.


It´s all work work...

Idag jobbade ja till 17.
Imorrn till 18...
Verkar som ja ska jobba dom kommande helgerna oxå...

Tröttsamt. Tråkigt. Enformigt.
Som en hamster i sitt hjul....



Jag tänker iaf ta ledigt om/när Rejne å Mikee kommer ner.
Å så ska jag åka till Målle i Karlstad nu nån helg oxå.

Min kropp borde vara lite smått chockad. 
Jag har haft 2 vita helger på rad... tror ja.
Å fler lär det bli.
Amazing.
Man kan ju försöka se det som en positiv sak.

Ja orkar inte dricka längre ändå...
Ja blir så out of control. Å ur funktion i flera dar efteråt.
Men jag måste säga att jag ä bra sugen på vin.
Rödvin.
Give it to me!








Kommentarer
Postat av: Reine

Hejje!

Jag vet inte om/när vi kommer. Dalle har inte gett något svar än.. men så fort han e redo så e vi nog åxå det =)

2008-09-20 @ 22:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback