Me myself and I

Idag ska inte tristessen få sätta klorna i mig. NO no no!

Jag la mig rätt tidigt igår, vilket gjorde att det gick ganska bra å gå upp i morse otroligt nog.
Gör nog likadant ikväll. Har ju inget bättre för mig.

Har planerat min lördagkväll in i minsta detalj.  Ska ut och gå nu.. så långt ja orkar... å sen tillbaks(!?)  Sen ska jag laga köttfärsgratäng med ris. Det va 50 år sen jag gjorde. Ta mig en dusch, and theen så ska ja kolla på dom 2 första varg veum filmerna. Det är väl typ beck på norska?! Gillar varken eller, men jag antar att jag måste se dom ändå. Bara för Att. 


Jag flyttade till en Egen lägenhet för ett år sen... men inte förrän NU (typ) vet jag hur det är att bo Själv!?
Det har vart folk runtomkring allt som oftast. Så därför fick jag ju en smärre chock(?) av att vara själv torsdag å fredag.
Då va ja ju tvungen att umgås med mig själv helt plötsligt. Å hur rolig är Jag då lixom!?

Men det är såhär det ska va ju. Japp.
Man ska inte vänja sig med nåt annat.

Då ska jag väl knalla iväg nu då. 
Bye bye.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback