Shopping in da sofa


Jag blev smått köpgalen idag.
Beställde kläder för 3999:-
Jag upptäckte nämligen att jag fick kredit på 4000:-
Det är ju underbart. Varför kom jag inte på att man kunde söka sånt förut??
INNAN jag blev uppsagd....
Kanske var bra iåfs.

Försökte få kredit på nån internetsida förut, när jag fick ett ryck och skulle beställa en platt-tv och hemmabio... men blev nekad... tack och lov.

Det va väl aningens för dyrt kanske..

Nu har jag suttit å klickat runt lite till och hittat nästa investering som jag inte visste att jag behövde.


Nämligen en Disney-glassmaskin. (notera fötterna:).
Skitcool. Och den gör glass, frozen yoghurt och sorbét.
På 30 min.
96:- i mån i ett halvår. 
Klockrent.

Kommentarer
Postat av: Rajjen

Vad kul å shoppa! Vart fick du en sån otrolig kredit?

Hoppas vi ses snart!

Pöss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback